שעון

קונים דירה? לא הולכים לבנק בלי ייעוץ מקדים!

אחת השאלות הראשונות שאנו מקבלים מלקוחות חדשים היא "למה צריך יועץ משכנתא?"
אנחנו אוהבים את השאלה הזאת.
זו הזדמנות בשבילנו לספר את הסיפור של משפחת בינדר.

משפחת בינדר הגיעה אלינו קבורה בחובות מהלוואות, חריגה ממסגרת אשראי ומינוס בבנק. לאחר איחוד הלואוות והוצאת משכנתא חדשה גם חסכנו להם 342,660 ש"ח! וגם קיצרנו להם את תקופת המשכנתא ב-4 שנים.

הסיפור של משפחת בינדר הוא הסיפור של יותר מדי ישראלים שמוציאים הלוואות ומשכנתאות בתמהילים שאינם מיטיבים עימם.

חשוב להבהיר שאין לנו שום דבר נגד הבנקים. אבל אנחנו במשכנתא עכשיו לא תמימים וברור לנו שבנקים הם עסקים למטרות רווח והאינטרס שלהם הוא להרוויח כמה שיותר מכל הלוואה שהם מספקים. לכן, אנו ממליצים לאנשים לגשת לייעוץ משכנתאות חיצוני ולא להשתמש בשירותיו של פקיד המשכנתאות בבנק.

חישוב המיחזור במשכנתא עכשיו

משכנתא לכל מטרה וכיסוי חובות

לעיתים אנו נכנסים לחובות בחיים, זה דבר הגיוני לגמרי שיכול לקרות לכל אחד, אך איך אפשר לסגור אחת ולתמיד את החובות כשהם רק גדלים וגדלים, וכך גם הלחץ שלכם? – בדיוק בשביל זה יש לנו את הפתרון המושלם, משכנתא לכל מטרה! לא רק שהריביות יותר נוחות מהלוואות רגילות, גם הסיכוי שהבנק יאשר הלוואה זו גבוה יותר גם אם אתם נחשבים לקוחות בסיכון גבוה.

אז מה כל כך מיוחד במשכנתא לכל מטרה? למי היא מתאימה? וכמה כסף אפשר לקבל? בשביל לדעת את כל הדברים האלו ועוד, המשיכו לקרוא למטה.

משכנתא לכל מטרה – מהי הייחודיות של מוצא פנסיוני זה?

לעיתים אנו נכנסים לחובות בחיים, זה דבר הגיוני לגמרי שיכול לקרות לכל אחד, אך איך אפשר לסגור אחת ולתמיד את החובות כשהם רק גדלים וגדלים, וכך גם הלחץ שלכם? – בדיוק בשביל זה יש לנו את הפתרון המושלם, משכנתא לכל מטרה!

לא רק שהריביות יותר נוחות מהלוואות רגילות, גם הסיכוי שהבנק יאשר הלוואה זו גבוה יותר גם אם אתם נחשבים לקוחות בסיכון גבוה.
אז מה כל כך מיוחד במשכנתא לכל מטרה? למי היא מתאימה? וכמה כסף אפשר לקבל? בשביל לדעת את כל הדברים האלו ועוד, המשיכו לקרוא למטה.

צריכים מחזור משכנתא שלחו פרטים ונחזור אליכם

כפי שקראנו למעלה, מהי משכנתא לכל מטרה אנחנו כבר יודעים, אך למה באמת הלוואה זו כל כך ייחודית? בואו נעשה השוואה בין הלוואה רגילה לבין משכנתא לכל מטרה.

סכום

בהלוואה רגילה תוכלו לקבל סכום כסף אמנם רב, אך הוא לא יכול להשתוות לסכום הכסף שמקבלים שבמשכנתא, אלו סכומי כסף שלעיתים אנשים זקוקים להם בדחיפות ויכולים מאוד לעזור להם, אך זה בלתי אפשרי ללוות סכומים כאלו בהלוואה רגילה ובפרט ללא ריביות גבוהות.

החזר תשלומים

במשכנתא לכל מטרה התשלומים יכולים להתפרש על כ30 שנה! כך שגם אם אתם לוקחים סכום שווה לסכום בהלוואה רגילה, בהלוואה רגילה תצטרכו להחזיר את הסכום בטווח זמן הרבה יותר קטן, וזה אומר להחזיר סכומים הרבה יותר גדולים. יש אנשים רבים שלא יכולים להרשות לעצמם להחזיר סכומים כאלה ובמיוחד בשביל זה פריסה של סכום קטן בכל חודש על פני 20 – 30 שנה יכול להיות פתרון מעולה.

אישור הלוואה

לא לכל אחד הבנק מאשר ללוות כסף, במיוחד כשזה נוגע לסכומים גבוהים כמו במשכנתא, אך הפלוס הענק במשכנתא לכל מטרה הוא ששיעבוד הנכס שלכם מהווה ערובה לבנק וכך גם אם אתם נחשבים ללקוחות מסוכנים שלא מאושר להם משכנתא או הלוואה רגילה, כעת הבנק יוכל לאשר לכם את ההלוואה.

גובה הריבית

כפי שנאמר למעלה, יש לא מעט לקוחות שנחשבים ללקוחות מסוכנים, אך גם לא לכל הלקוחות המסוכנים הבנק מסרב, יש הרבה כאלו שהוא פשוט מאשר הלוואה אך עם ריבית גבוהה. במשכנתא לכל מטרה שיעבוד הנכס שלכם נותן לבנק ערובה וכך ותוכלו לקבל ריביות נמוכות כי הבנק פחות יחשוש מכך שלא תחזירו את ההלוואה.

האם משכנתא לכל מטרה מאפשרת איחוד הלוואות?

התשובה היא כן, משכנתא לכל מטרה מאפשרת איחוד הלוואות ואף רצויה לכך. בין אם אתם בחובות או שאתם מעוניניים בדירה במחיר למשתכן או שאתם כבר בהליכי הוצאה לפועל, הריביות על ההלוואות שלכם כנראה די גבוהות, אז איך אפשר לצאת מהבור הזה ולפתור את הבעיה אחד ולתמיד? במשפט אחד, משכנתא לכל מטרה!

כבר דיברנו על כך שהריביות במשכנתא לכל מטרה נמוכות יותר ואת הסיבות לכך, אז עכשיו נשאלת השאלה, איך אפשר לנצל יתרון זה לטובתנו?
פונים לבנק או לגוף חוץ בנקאי בבקשה להלוואה של משכנתא לכל מטרה, ומקבלים את ההלוואה גם עם ריביות נמוכות יותר מההלוואות הקיימות אצלכם, וגם עם פריסה רחבה יותר שיכולה להגיע גם עד ל30 שנים! – כך שבסופו של דבר תחסכו סכום כסף עודף על ריביות, ותוכלו להחזיר את ההלוואה בסכומים קטנים ונוחים יותר לכיס שלא יכבידו עליכם לגמור את החודש.

לאחר שקיבלתם את המשכנתא לכל מטרה אתם מכסים בעזרתה את כל החובות וההלוואות הקיימות אצלכם, ונשאר לכם רק הלוואה אחת להחזיר במחיר חודשי, לא גבוה ונוח. בשלב זה מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות מנוסה שידריך אתכם בדרך ויעזור לכם לסגור את החובות ללא טעויות ובעיות.

משכנתא לכל מטרה בחברת ביטוח

במידה ואתם לא מצליחים לקבל משכנתא לכל מטרה בבנק אל דאגה!
המערכת הבנקאית תלויה בתנאים נוקשים ולכן היא לא יכולה לאשר אנשים בסיכון גבוה מידי גם אם יש להם נכס לשעבד.

בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה בחברת ביטוח – מי שמסורב מהבנק יכול לקבל הלוואה זו מחברת ביטוח, אך צריך לקחת בחשבון כי הריביות יהיה גבוהות יותר מהבנק בהתאם לרמת הסיכון.
למרות זאת, זהו פתרון מעולה למי שצריך סכום כסף גדול במיידי וקיבל סירוב מהבנק.

משכנתא עכשיו מראה לך את הדרך לדירה שלך
משכנתא עכשיו תראה לך זווית אחרת להשקעה

משכנתא לכל מטרה בקרן מימון נדל"ן

לפעמים בשל בעיות כמו חובות ועיקולים גם חברת הביטוח עלולה לסרב למשכנתא לכל מטרה, אך בדיוק בשביל זה יש משכנתא לכל מטרה בקרן מימון נדלן! אם המטרה שלכם היא באמת לפרוע חובות ולשחרר עיקולים אתם יכולים לפנות לקרן נדלן המפוקחת על ידי משרד האוצר ולבקש משכנתא לכל מטרה.

אך גם כאן הריביות יהיו אף יותר גבוהות מהריביות בחברת ביטוח, וזה יכול להגיע לריביות די גבוהות, אבל יהיה אפשר למצוא לכך פתרון ולהחזיר את ההלוואה, מכיוון שהמטרה של הלוואה מקרן מימון נדלן היא לעזור לחזור אל המערכת הבנקאית.

כמה כסף אפשר לקבל בהלוואה זו?

עד לתקופת הקורונה סכום המשכנתא לכל מטרה יכול היה להגיע עד ל50% משווי הנכס, או במידה ואתם עדיין משלמים משכנתא על הדירה,
הסכום יכול להגיע ביחד עם המשכנתא ל50% משווי הנכס.

בתקופת הקורונה בשביל לעזור לאנשים שהוצאו לחל"ת ולבעלי עסקים אפשר יהיה לקבל עד ל70% משווי הנכס, ובמידה ויש לכם עדיין משכנתא על הדירה אז סכום המשכנתא לכל מטרה וסכום המשכנתא הקיימת יכולים להגיע ביחד עד ל70% משווי הנכס.

לפני פניה לבנק מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות שיעזור לכם לתכנן את הבקשה וייעץ לכם מה כדאי לעשות בעת ההגעה לבנק לבקשת ההלוואה.

מאזניים להערכת שווי הדירה במשכנתא חדשה

האם כדאי לקחת הלוואה זו?

כשנשאלת שאלו זו צריך לקחת מספר דברים בחשבון, קודם כל, לאיזו מטרה אתם מתכוונים לקחת משכנתא לכל מטרה?
כי כן, אמנם זה כסף טוב עם ריביות נוחות יותר, אך בכל זאת זה התחייבות להחזרים על בסיס חודשי למשך לא מעט שנים.

במידה ויש לכם חובות ואתם זקוקים לסכום כסף גדול ומהר מסיבות כאלה ואחרות דחוף, משכנתא לכל מטרה היא כדאית ביותר.
אתם מפחיתים משמעותית את סכום ההחזרות החודשיות שלכם לסכום שאתם מסוגלים להחזיר בכל חודש וכך יכולים להרשות לעצמם לקחת הלוואה למקרים דחופים עם אפשרות להחזיר אותה בתנאים נוחים.

מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות לגבי כדאיות המשכנתא לכל מטרה, כך שהוא יתאים לכם את סוג ההלוואה הטוב ביותר עבורכם בהסתמך על ההעדפות והנתונים האישיים שלכם.

איך אפשר לדעת מהו גובה הריבית במשכנתא לכל מטרה?

כמובן שכפי שנהוג בהלוואות רגילות, כך גם במשכנתא לכל מטרה הריבית נקבעת לפי רמת הסיכון שלו, שלא כמו משכנתא חדשה, ההבדל היחידי הוא שבמשכנתא לכל מטרה שעבוד הנכס מהווה ערובה לבנק וכך גם אם אתם לקוחות מסוכנים, הוא פחות יחשוש מהחזרי ההלוואה שלכם וייתן לכם ריבית נוחה יותר.

הריבית במשכנתא לכל מטרה היא בין 0.5% ל3% יותר מהלוואה במשכנתא לדיור.

מומלץ לפנות ליועץ משכנתאות בשביל לקבל תשובה חד לגבי הריביות משמעית ועזרה בתהליך השגת ריבית נוחה. 

משכנתא לכל מטרה – כמה זמן לוקח לבנק לאשר אותה?

בתהליך זה מעורבים לא מעט תהליכים הכרוכים בבדיקות ובירוקרטיה, תהליך זה לא רק כולל אישור הלוואה של סכום גדול, אלא גם תהליך שיעבוד הנכס. הזמן שלוקח לבנק לאשר הלוואה זו הוא בערך חודש, לפעמים קצת פחות, אז צריך להתאזר בסבלנות.

בשורה התחתונה, משכנתא לכל מטרה וכיסוי חובות זה נושא לא רק מורכב, אלא גם חשוב מאוד ועם המון מקום לטעויות בדרך. בשביל להבטיח לעצמכם תהליך לקיחת משכנתא לכל מטרה וכיסוי חובות חלק וללא בעיות, מומלץ להיעזר ביועץ משכנתאות מנוסה שילווה אתכם בדרך.

חברת משכנתא עכשיו זוהי חברת משכנתאות בין המובילות בתחומה בארץ, עם ניסיון במשכנתאות ושירות אדיב, מקצועי והכי טוב שיש! אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן