למה חשוב להיעזר ביועץ השקעות נדל"ן?

כיום, אנשים רבים מעוניינים להצטרף לעולם הנדל"ן ולהשקיע בתחום, שכן מדובר בענף שנחשב והוכח כמניב ומשתלם במיוחד. עסקאות והשקעות נדל"ן נחשבות למורכבות ומחייבות ידע וניסיון במטרה לשקלל את מידת הסיכוי מול הסיכון ולהבטיח השגת תשואה נאה ובטוחה. במידה ואתם משקיעים מתחילים או מנוסים שמעוניינים לבדוק אפשרות להשקעות חדשות בנדל"ן ורוצים לדעת כיצד להשקיע את כספכם בצורה הטובה והנבונה ביותר, יועץ משקיעים מוסמך ומנוסה הינו גורם מקצועי חיוני ומועיל במיוחד כאשר מדובר על השקעות שונות בענף הנדל"ן והוא יספק עצות וטיפים מועילים רבים למשקיעים מנוסים יותר ומנוסים פחות. תפקידו של יועץ משקיעים הינו לזהות הזדמנויות ואפשרויות להשקעה אטרקטיביות ולהתאים את מידת הסיכון לנתונים האישיים והפיננסיים של המשקיע.  תפקידו של יועץ משקיעים שונה במהות שלו מתפקיד של מנהל תיקי השקעות. אנשים רבים נוטים שלא להבדיל בין השניים וחשוב לעמוד על ההבדלים בין שני התפקידים האלו ולהבין את אופי העבודה של יועץ משקיעים והתרומה שלו למשקיעים.

 מהו תפקידו ושירותיו של יועץ השקעות נדל"ן?

יועץ השקעות נדל"ן הינו מומחה בהשקעות בתחום ובענף הנדל"ן שמייעץ לאנשים פרטיים בנוגע לתהליך ההשקעה בנכסי נדל"ן ומקרקעין. הייעוץ נועד לאתר הזדמנויות השקעה משתלמות במיוחד המותאמות ללקוח באופן אישי ומדויק. יועץ משקיעים יבצע עבור המשקיע הפוטנציאלי בדיקות מקדימות מקצועיות במטרה להבין את הסטטוס שלו מבחינה אישית ופיננסית. לאחר הבנה של המטרות והיעדים של המשקיע, היועץ יבנה תוכנית השקעות ויציע ללקוח אפשרויות השקעה שונות ומגוונות הנחשבות למומלצות ומותאמות באופן מדויק לכל משקיע באופן אישי. בנוסף לאיתור הזדמנויות ואפיקי השקעה אטרקטיביים, הייעוץ המקצועי נועד להבטיח שמירה על אינטרסים חיוניים ללקוח ולהתאים את אופי וסכום ההשקעה לסטטוס, ליכולות ולנתונים האישיים של הלקוח. הייעוץ נועד למנוע ביצוע טעויות שונות לאורך הדרך וכך לחסוך עוגמת נפש ונזקים כספיים. יועץ משקיעים הינו בעל מומחיות במתן ליווי וייעוץ בעסקאות נדל"ן והוא בקיא בכל אפיקי ההשקעה הרלוונטיים והמשתלמים ביותר. היתרונות בקבלת ייעוץ מקצועי מיועץ משקיעים מנוסה הינם רבים ומגוונים וללא ספק, הראשון שבהם הינו איתור הזדמנויות כדאיות להשקעה והקטנת הסיכון. יועץ ההשקעות בקיא בכל מגוון אפיקי ההשקעה השונים, במצב השוק בכל רגע נתון, במגמות השולטות ובמגמות העתידיות הצפויות וכו'.

גורם מקצועי אובייקטיבי וניטראלי ששומר על האינטרסים שלכם ​

יועץ משקיעים להשקעות נדל"ן אמור להיות גורם אובייקטיבי וניטראלי לחלוטין כך שיוכל לייעץ ביושרה ובכנות ללקוחותיו. יועץ השקעות שמועסק בחברה מסוימת, יהינו בעל אינטרס להמליץ ללקוח להשקיע בנכסים שמשויכים לחברה שבה הוא עובד ולכן נוצר ניגוד אינטרסים מובהק  שימנע מיועץ ההשקעות לבצע את העבודה שלו בצורה נאמנה. ציבור הלקוחות והמשקיעים שאינו מחזיק ברקע ובידע מקצועי בהשקעות בתחום, שם את מבטחו ונותן אמון ביועץ ההשקעות ומשום כך, מומלץ וחשוב לבחור יועץ ניטרלי שאתם סומכים עליו ונותנים בו אמון שיפעל לטובת קידום האינטרסים שלכם בלבד ויש לבדוק מראש לאיזה גוף או חברה הוא משתייך. יועץ משקיעים פרטי ייצג אתכם מול כלל הבנקים בצורה הטובה ביותר וידע לנהל מו"מ בצורה נכונה ומקצועית מול כל הגורמים והגופים הרלוונטיים במטרה להשיג לכם את התנאים הטובים והנוחים ביותר שיבטיחו השגת תשואה נאה ובטוחה. הייעוץ יאזן בין הסיכון לסיכוי בכל הנוגע להשקעה שלכם וזאת בהתאמה לסכום ההשקעה שעומד לרשותכם ומידת הסיכון שאתם מעוניינים ליטול על עצמכם. בענף ההשקעות בנדל"ן ישנם משקיעים שנוטים לקחת סיכונים וישנם כאלה הנחשבים סולידיים וזהירים יותר. יועץ משקיעים שמלווה אתכם לאורך כל שלבי הליך ההשקעה, יתאים את מידת הסיכון ויעניק לכם עצות מתאימות במטרה שתשיגו את מטרות ההשקעה במהירות האפשרית אך בזהירות.

יועץ משקיעים מסתכל על דפים
pexels-sora-shimazaki-5668839

ניסיון וידע, זמינות ואמינות לאורך כל הדרך 

יועץ משקיעים עובד רוב שעות היום מול לקוחות, במסגרת בית השקעות או בנק, כאשר רוב ייעוץ ההשקעות ניתן כיום ע"י הבנקים השונים שאליהם פונה הציבור הרחב לצורך קבלת ייעוץ פיננסי. בנוסף לפגישות עם הלקוחות ומתן הייעוץ, חלק ניכר מזמנו של יועץ משקיעים מוקדש למעקב ולהתעדכנות במצב השוק ובשינויים במגמות, קריאה וניתוח סקירות כלכליות ודוחות פיננסיים ועוד. ההבנה של מצב השוק בכל רגע נתון והיכולת לצפות פני עתיד ושינויים במגמות, מהווים פקטור חשוב במיוחד שיהווה עבורכם המשקיעים את ההבדל שבין הצלחה לכישלון.

מה ההבדלים בין מנהל השקעות ליועץ משקיעים? 

ההבדל המרכזי שבין מנהל השקעות ליועץ משקיעים הינו שמנהל השקעות מוסמך לפעול בשמם של הלקוחות ולבצע השקעות על דעת עצמו, לעומת זאת, יועץ משקיעים מעניק ללקוחותיו ליווי, הדרכה וייעוץ מקצועיים בלבד והוא אינו בעל גישה לביצוע פעולות בתיק ההשקעות של הלקוח כגון קניות ומכירות או להחליט באופן בלעדי ועצמאי לגבי ביצוע עסקה מסוימת.

ניסיון וידע, זמינות ואמינות לאורך כל הדרך 

ענף הנדל"ן עשוי להיות מתעתע וללא ספק הוא דינמי ומשתנה כל העת. משום כך, קבלת ליווי וייעוץ מגורם מקצועי, עשויה להוות השקעה כדאית ומומלצת במיוחד שתבטיח לכם השגת התוצאה הרצויה. יועץ שמתמחה בתחום הנדל"ן בקיא בכל ההתרחשויות בשוק ובתחום וכמובן בכל הכלים והמכשירים שניתן להיעזר בהם על מנת להבטיח השגת תשואה מקסימלית ולאתר נכסי מקרקעין איכותיים במיוחד. אין ספק לגבי היתרונות והערך המוסף שמעניק יועץ משקיעים להשקעות נדל"ן פרטי, אמין ומנוסה ולכן נכון לתת לו עדיפות. כדאי ומומלץ לפנות ליועץ פרטי משום שהוא לא מחויב לשום גוף ציבורי או מוסדי ודואג ומשרת אך ורק את האינטרסים של הלקוח, דבר שמתבטא במתן המלצות מבוססות ואמינות. שירותי הייעוץ יכולים לספק לכם המלצות בנוגע להשקעות באפיקים השונים והם לא מוגבלים להשקעות מסוימות וספציפיות בלבד, אלא הייעוץ נמשך והיועץ נותר כל העת עם אצבע על הדופק במטרה לשרת את הלקוחות בצורה הטובה ביותר. רצוי לפנות לקבלת ייעוץ פרטי משום שמדובר בהשקעה נכונה ומשתלמת הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך וללא ספק התשלום שתעבירו ליועץ שלכם, יחזור אליכם במהירות. היועץ יעמוד לרשותו של הלקוח לאורך כל הדרך, החל מבחירת מסלול ההשקעה המתאים ואיתור נכסים אטרקטיביים, יבדוק עבורו את התשואה שמצטברת ועשוי אף להמליץ לבצע שינויים והתאמות.

בנוסף, יש אנשים רבים שפשוט אין להם את הזמן הדרוש, העניין והרצון ללמוד את הנושא של השקעות בנדל"ן בכוחות עצמם ויש כאלה שנרתעים מעיסוק בכסף ומעדיפים להאציל את הסמכויות כך שמישהו אחר יחליט עבורם. ישנם רבים שפשוט אינם בוטחים באינסטינקטים וברגשות שלהם מספיק וסבורים שברגע האמת, הם יתקפו בפאניקה ויתנהלו בחוסר משמעת עצמית. יש מי שמעדיפים להסתייע בשירותיו של יועץ משקיעים כאשר הם מזדקנים ואין להם יכולת פיזית וקוגניטיבית מתאימה לעשות זאת בעצמם. במידה ואתם נמנים ומשתייכים למחנה הזה או שהסיבות שלכם מעט שונות, בהחלט תמצאו  יתרונות רבים בליווי, סיוע וייעוץ הניתנים על ידי יועץ משקיעים פרטי ובלתי תלוי.

החשיבות בביצוע בדיקה מקדימה

אזהרה מקדימה וחשובה היא שאין זה מקרה שתחום עיסוק הכולל חשיפה ישירה לכספים של אנשים אחרים, עלול למשוך אליו אנשים מפוקפקים. לכן, וודאו שאתם בוחרים יועץ משקיעים אמין ומנוסה וזאת לאחר שביצעם חיפוש ובדיקה בגוגל ובאתרים מהימנים בתחום וקיבלתם המלצות וחוות דעת מאנשים שאתם סומכים על דעתם. מתן אמון, כימיה אישית טובה, הבנה ואינטראקציה מהווים פרמטרים חשובים להצלחת ההשקעה שלכם. תיאום ושיתוף פעולה וכן שקיפות ואמינות, יבטיחו שתצעדו יחדיו במטרה אחת זהה שהינה השקעה איכותית ומוצלחת ללא ניגוד אינטרסים או מעילה באמון.

קריטריונים חשובים לבחירה של יועץ השקעות נדל"ן 

  • מוכן להציג התחייבות בכתב לכך שהוא אינו מקבל עמלות כלשהן משיווק של מוצרים פיננסיים מסוימים ומכוון להשקעה בנכסי נדל"ן ומקרקעין מסוימים מתוך אינטרס אישי וכן שכל עצותיו לא לוקות ונגועות בניגוד עניינים.
  • בצעו בדיקה מקדימה בגוגל ובאתרים מהימנים בתחום ובקשו המלצות וחוות דעת ממכרים וקרובים שאתם סומכים על דעתם.
  • יועץ משקיעים פרטי ואובייקטיבי יהיה מוכן להמליץ על מכשירי ואפיקי השקעה פסיביים וזולים ככל שניתן וזהו ביטוי חשוב להגינות מצדו. במידה והוא מסרב לכך, עמתו אותו עם מידע מקצועי בנושא ונסו לקבל הסברים שיניחו את דעתכם. יועץ שמסרב, מסיבה כזו או אחרת, להשקיע בכלים, אפיקים ומכשירים זולים או פסיביים, אמור להדליק אצלכם נורה אדומה שכן משתקפת מהסירוב שלו, אמונה כוזבת לגבי היכולת שלו לחזות את העתיד.
  • יועץ משקיעים אמין יתחייב לספק תיעוד מלא לגבי כל פעילות והמלצה.
  • זמין, קשוב, אחראי, עונה לשאלות בסבלנות ועובד איתכם ובשבילכם.

מה ההבדל בין השקעה מוצלחת לכישלון טמון בפרטים הקטנים

הסיבה המרכזית והלגיטימית לשכור את שירותיו של יועץ השקעות ומשקיעים פרטי הינה על מנת שתהיה לכם דמות חיצונית שתבטיח לכם להישאר במסלול ולא לעשות טעויות ושטויות שמונעות מכוחם של דחפים אמוציונליים כאשר השווקים משתוללים. ענף הנדל"ן אינו מסובך ומורכב כפי שגורמים מסוימים רוצים שתחשבו ואדם שניחן במוטיבציה, אינטליגנציה והיגיון בריא מסוגל ללמוד את התחום. אולם, בכל זאת, ההבדל שבין השקעת ועסקת נדל"ן מוצלחת לכישלון עשוי להיות דק וטמון בפרטים ובניואנסים הקטנים ולכן, עין מקצועית עשויה להוות את ההבדל שבין השלמת המשימה בצורה הטובה והמשתלמת ביותר לבין בזבוז כספים מיותר בהשקעה לא נכונה. יועץ משקיעים להשקעות נדל"ן מוסמך וניטרלי ידבוק כל הזמן במכשירי וכלי השקעה פסיביים וכן בפילוסופיית השקעה ברורה.

הסוד להשקעה מוצלחת – פיזור ההשקעות בצורה חכמה

לאחר שחסכתם די כסף ואתם שוקלים היכן וכיצד להשקיע אותו כך שתוכלו להרוויח ולעשות ממנו עוד כסף, אתם זקוקים למומחה לייעוץ השקעות שיעבוד אתכם באופן צמוד ויידע לומר לכם היכן כדאי להשקיע, באיזה סכום, מתי רצוי להיכנס ולצאת מהשקעות ואיך לפזר בצורה נכונה, חכמה ונבונה את כספיכם על השקעות שונות. ישנם אנשים רבים שנעזרים כיום ביועץ משקיעים פרטי מומחה שיהיה אחראי על ניהול תיק ההשקעות וילווה אתכם בביצוע השקעות ועסקאות נדל"ן ומקרקעין שונות. יועץ מקצועי ומנוסה שמכיר היטב את השטח, יאתר עבורכם נכסים ייחודיים שאינם חשופים לכלל הציבור וכך יגדיל את הסיכוי שההשקעה שלכם תהיה אטרקטיבית, ייחודית ורווחית במיוחד. ברוב המקרים, ההחלטה האם לקבל ייעוץ השקעות באופן פרטי מתבצעת לאחר השוואה של תיקי השקעות שונים שעליהם אחראי אותו היועץ ובחינה מדוקדקת של תוצאות ההשקעה. מומלץ שלא לבחור ביועץ הראשון שאתם נחשפים אליו, אלא לבחור באיש מקצוע שיש לו ניסיון רב בתחום ההשקעות בענף הנדל"ן וזאת בהשוואה לאחרים והתוצאות שהוא הציג והשיג ללקוחותיו הן טובות וגבוהות.

תמונה של בניינים בהשקעות נדלן
משכנתא עכשיו תראה לך זווית אחרת להשקעה

יחס אישי, שקיפות ואינטרס משותף

ייעוץ השקעות פרטי אינו תחום חדש, אולם כיום אנו נתקלים בגישה הזו יותר והיקף הפעילות והביקוש ליועצי משקיעים בנדל"ן פרטיים הולך וגובר. לא מדובר ביועץ השקעות שעובד איתנו בלבד, אלא הכוונה הינה ליועץ השקעות שניתן לפנות אליו באופן ישיר ופרטי והוא הגורם היחיד שמטפל בתיק ובאפיקי ההשקעה שלנו ואך ורק הוא עובד עליו. בכל פעם שנוצר שינוי כלשהו מצדו של הלקוח או שבהתאם למעקב שלו, יש צורך לבצע שינויים, היועץ האישי שלכם, יוצר אתכם קשר, מתאם ומבצע אותו. בכך באה לידי ביטוי אמינותו, אחריותו ומקצועיותו של יועץ המשקיעים ואם הוא אינו מודע לכל מה שמתרחש בתיק, בעסקה או בהשקעה שלכם ואינו מבצע מעקב תדיר וקבוע, הרי שהוא עלול לפסוח על מקרים שמחייבים התערבות. הדבר נכון גם במידה ואנחנו פונים ליועץ והוא אינו מבצע צעד או פעולה מסוימים על פי בקשה שלנו באופן מיידי. יועץ משקיעים בהשקעות נדל"ן מתייחס ומספק מענה לכל הדרישות והצרכים של הלקוח ועליו להיות אחראי על ההשקעה או העסקה באופן שוטף. במידה ויש אפשרות שנוכל להרוויח יותר באמצעות השקעות חכמות ומשתלמות יותר, הרי שעליו לומר לנו זאת על מנת שנוכל לקבל החלטה האם אנו מעוניינים לשנות את דרכי ואפיקי ההשקעה שלנו.

כמה מילים אחרונות,

יועץ משקיעים יוכל להשיג לכם תנאים טובים ונוחים בעסקת הנדל"ן וכך לשמור על הביטחון הפיננסי שלכם בהליך ההשקעה, רכישת הנכס ובביצוע עסקת הנדל"ן הכה משמעותית. בחירה נכונה של יועץ משקיעים משפיעה על סיכויי ההצלחה של ההשקעה והתשואה הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך ולכן הטיפ העיקרי בהקשר זה הינו לבחור יועץ מוסמך  עם המלצות והצלחות מוכחות. בחירה נכונה של יועץ השקעות פרטי תחסוך לכם הוצאות מיותרות ותמנע עוגמת נפש.

משכנתא חדשה מראה לכם השקעות בחול

אולי יעניין אותך גם:

מה זה משכנתא

מה זה משכנתא?

מה זה משכנתא? עבור אנשים רבים, משכנתא יכולה להישמע כמו מושג מעט מפחיד ש"גדול" עלינו.

דילוג לתוכן