יועץ השקעות נדל"ן

אם אתם בצעדים הראשונים בעולם הנדל"ן ורוצים לוודא שאתם עושים את העסקה המדויקת בשבילכם: במחיר נמוך ותשואה מקסימלית – ליווי וייעוץ השקעות נדל"ן זה השירות בשבילכם. במשכנתא עכשיו – תוכלו למצוא יועץ השקעות נדל"ן שיעניק לכם ליווי אישי מקיף. החל משיחת הייעוץ הראשונה, עבודה בשטח, ניהול משא ומתן, עד לרגע החתימה המשמח! ואף לאחריו. 

ייעוץ וליווי משקיעים בארץ ובחו"ל
מובילים אותכם להשקעות חכמות, מניבות ובטוחות

אנו במשכנתא עכשיו מאמצים גישה מכוונת עתיד למציאת, פיתוח וניהול נכסים למען האינטרסים של הלקוחות שלנו.

יכול להיות שאתם שוקלים לרכוש דירה מניבה להשקעה, אך מוצאים את עצמכם לא מתקדמים עם ההליך ואף עומדים במקום… אנו רואים אנשים רבים אשר חוקרים ומתלבטים בין אפשרויות השקעה המגוונות הקיימות. 

יש כאלה שמסתפקים בבדיקת נכסים בארץ ובחו"ל באינטרנט, ויש שהולכים לבדוק בשטח את הנכסים – אך בסופו של יום, הרבה מהם לא חותמים על העסקה… בעיקר בגלל חוסר-ביטחון וספקות שמונעות לקחת את ההחלטה השקולה ביותר.
לרוב האנשים אין את הכלים וההיכרות הנדרשת בתהליך קניית נכס להשקעה, יותר מזה – גם לא תמיד יש את הזמן הפנוי שנדרש כדי להגיע לנכס עצמו, לחקור אותו לעומק, לנתח ולדעת כיצד לנהל משא ומתן מוצלח בנדל"ן. 

אז מה עושים במצב כזה? בדיוק בשביל זה תוכלו להיעזר בשירותי ליווי וייעוץ השקעות נדל"ן, שיאפשרו לכם למצוא את הדירה האידאלית ביותר להשקעה מניבה ובטוחה.


ליועצי נדל"ן של משכנתא עכשיו יש את כל הידע והניסיון כדי למצוא את ההצעות הטובות ביותר, כאלה שיהיו תפורות לצרכים ולתקציב שלכם. השירות שלנו הולך לחסוך לכם הרבה כסף, זמן וכאב ראש.

יש לכם עסקת נדל"ן או תהליך נדלני נשמח לעזור

למה ליווי וייעוץ השקעות נדל"ן עם משכנתא עכשיו?

עולם השקעות הנדל"ן זה המגרש הטבעי שלנו

עם עשרות שנות ניסיון, קרבה לשווקי הנדל"ן ואנשי מקצוע מיומנים – אנו יודעים לזהות היטב הזדמנויות ומגמות הנדל"ן וכך ליישם אותם במהירות בשלב המדויק ביותר של השוק.

ייעוץ השקעות פרטני מטעם אנשי המקצוע המובילים

במסגרת שירותי ליווי משקיעים - תקבלו גם ייעוץ מקצועי מצוות היועצים של משכנתא עכשיו, כל זה בהתאם למטרות, צרכים והתקציב שלכם.

100% אמינות

אנו במשכנתא עכשיו פועלים על פי כללי אתיקה מחמירים, שקיפות ויושרה מול הלקוח.

ליווי השקעות נדל"ן פרטני ואישי

המטרה שלנו היא להשיג לכם השקעה בטוחה, שתספק לכם תשואה גבוהה בתמורה להשקעה שלכם. לאחר שנקיים פגישה, בה נבין את הצרכים שלכם – יועצי ההשקעות של משכנתא עכשיו יאתרו עבורכם את ההשקעה המדויקת ביותר עבורכם ואנו נלווה אותכם לאורך כל התהליך יד ביד.

זה הזמן להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים שהצליחו לחסוך עשרות אלפי שקלים! לתיאום שיחת ייעוץ חינמית – השאירו את הפרטים שלכם, מבטיחים לחזור אליכם בהקדם:

חשוב להדגיש

השקעה בנדל"ן עשויה להיות מוצלחת למדי - אך מנגד, בקלות יכולה להיות גם גרועה עם הפסד,

זה תלוי בגורמים רבים וכאן יועצי ההשקעות של משכנתא עכשיו נכנסים לתמונה אנו נדאג לבחון ולבדוק לעומק את ההשקעה, תוך תכנון תקציבי מדויק, איתור השקעות מניבות שיתאימו לכם ונלווה אותכם לאורך כל התהליך

עד לרגע רישום הנכס על שמכם!

מה זה בדיוק ליווי וייעוץ השקעות נדל"ן? 

ברוב המקרים ליווי וייעוץ השקעות בנדל"ן חופפים, כלומר, כל יועץ משקיעים הוא גם מלווה משקיעים.

תפקידו של מלווה ויועץ השקעות נדל"ן הוא לסייע לכם למצוא את ההשקעה הכדאית ביותר, כזו שתפורה לכם וכמובן להעניק לכם ליווי אישי בכל התהליך עד לרכישת הנדל"ן להשקעה.

היועצים של משכנתא עכשיו יפגשו איתכם ויבנו עבורכם תוכנית שמותאמת בדיוק למטרות ולתקציב שלכם – כך שמהר מאוד תדעו באילו נכסים כדאי לכם להשקיע ובאיזה מחיר. בנוסף, היועצים ימנעו מכם לקחת סיכונים מיותרים ויוכלו לחזות כמה תשואה אתם צפויים להרוויח עכשיו ובעתיד.

מלווה ויועץ משקיעים עוזר לאנשים ללא ניסיון בהשקעות נדל"ן ומלווה אותם עד לנקודה שהם מחזיקים בנכס ראוי שמספק למשקיע הכנסה חודשית רציפה ושוטפת, בהתאם לצרכים שסוכמו מראש.

ראוי להדגיש, כי יועצי השקעות נדל"ן מייעצים רק לאנשים שרוצים להשקיע בנדל"ן ולא מנוסים – ופחות לאנשים שמעוניינים לקנות דירה למגורים, כמו יועצי משכנתאות.

תפקידו על מלווה ויועץ השקעות נדל"ן לעזור לכם למצוא את ההשקעה הכדאית ביותר, כזו שתפורה לכם וכמובן להעניק לכם ליווי אישי בכל התהליך עד לרכישת הנדל"ן להשקעה. היועצים של משכנתא עכשיו יפגשו ויבנו איתכם תוכנית שמותאמת בדיוק למטרות ולתקציב שלכם – כך שמהר מאוד תדעו באילו נכסים כדאי לכם להשקיע ובאיזה מחיר. 

בנוסף, היועצים ימנעו מכם לקחת סיכונים מיותרים ויוכלו לחזות כמה תשואה אתם צפויים להרוויח עכשיו ובעתיד.

צריכים בכלל יועץ למשכנתא חדשה?

אל דאגה, אנחנו עושים גם את זה.

  צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור >>

תהליך העבודה איתנו בייעוץ וליווי משקיעים

בגדול, התהליך מורכב מ-6 שלבים עיקריים בדרך למציאת ההשקעה – חשוב לנו להדגיש שלא בכל המקרים יבוצעו כל השלבים, הכול יהיה בהתאם להחלטה שלכם וכמובן לאופי העסקה. הנה מה שצפוי לקרות מהרגע שתצרו איתנו קשר: 

מה היתרונות של מלווה ויועץ השקעות נדל"ן?

היתרונות של שירותי יועץ השקעות נדל"ן הם רבים – נתחיל בעובדה הראשונה: יועץ השקעות ידע תמיד היכן יהיה אפשר לקבל את התשואה עבורכם. בנוסף, הוא ידע להסביר לכם אם ומה הסיכונים שטמונים בהשקעה וכמובן, מה הכדאיות שלה כלל? השילוב המנצח של הליווי האישי לצד הייעוץ, יעניק לכם את כל הביטחון שאתם זקוקים לו בהשקעה שלכם – ולאורך כל שלב תדעו שאתם משקיעים את הכסף שלכם בנכס הנכוןשבאמת הולך לעבוד בשבילכם ולקחת אותכם עוד צעד אל עבר עצמאות כלכלית.

אנו במשכנתא עכשיו – נדאג להעניק לכם ייעוץ השקעות לנכסים כדאיים בארץ ובחו"ל – בלוקיישנים הכי כדאיים, עם ניתוח מעמיק של השוק ומחקר מקיף של הסביבה. לחברנו כבר אלפי לקוחות מרוצים ואנו גאים בשירות אמין, אישי ומסור עם צוות יועצי השקעות מנוסים שילוו אותכם מהפגישה הראשונה – ועד לסיומה.

חשוב לציין כי יועץ השקעות נדל"ן יוכל למצוא עבורכם פרויקטים שנמצאים לפני פינוי בינוי/תמ"א, דבר שיוכל להוריד את השקעתכם ולשלש את התשואה. זכרו, איתור נכסים מניבים הוא לא דבר פשוט כפי שזה נשמע, לכן – אנו ממליצים לכל אדם המעוניין למצוא נכס להשקעה לפנות ליועצי השקעות נדל"ן עם שם ומונטין רב – כך שתמנעו מטעויות שיעלו לכם ביוקר ותמצאו את הנכס האידאלי למטרות ולצרכים שלכם. 

מה ההבדל בין יועץ ומלווה משקיעים לבין מתווך?

יש מספר הבדלים בין מלווה משקיעים למתווך, ראשית – זה מתבטא בעבודה השוטפת, בעוד שתפקידו של המתווך זה בין היתר לחבר בין המוכרים לקונים, המיקוד שלו רחב למדי. לעומת זאת, יועץ משקיעים בודק לרוב רק פעם אחת ולעומק את הקונה ואז מתמקד בחיפוש אחר הנכס האידאלי ביותר לצרכים שלו, בין אם בקרב מתווכים שונים וכמובן בשוק הפרטי.

בנוסף, פעמים רבות מתווכחים מייצגים את 2 הצדדים על מנת לקדם את ההעסקה, ולכן הוא עשוי לדרוש משני הצדדים עמלה, במילים אחרות – האינטרנט של המתווך הוא בעיקר קידום העסקה והוא לא לוקח צד. יועץ ומלווה משקיעים לעומת זאת, נמצא תמיד לצד הקונה ורואה רק לטובתו.

פקטור נוסף שמשפיע על ההבדלים – זה כל נושא שכר הטרחה. אצל יועץ משקיעים יהיה קצת יותר יקר בהשוואה למתווך אבל אתם מקבלים תמורה גבוהה יותר, אחרי הכול יועץ משקיעים מספק היקף שירות רחב יותר לאורך זמן רב יותר, בשילוב עם יחס האישי והליווי הצמוד לאורך כל התהליך.

מבחינת הקשר – עם המתווך אתם צריכים לזכור שהקשר אינו מחייב, כאמור הוא רק רוצה לקדם את העסקה ואתם יכולים למצוא את עצמכם עוברים מספר מתווכים בדרך לדירה שאתם שמחפשים. לעומת זאת, עם יועץ ומלווה משקיעים יש לכם כתובת אחת לכל הבעיות והוא זה שיתנהל מול כל המתווכים בדרך לנכס להשקעה שלכם.

הבדל אחרון ומשמעותי בניהם זה מועד התשלום – למתווך אתם תשלמו רק לאחר שתרכשו ממנו את הנכס, בעוד שליועץ מלווה משקיעים אתם תשלמו בתחילת העבודה וגם במהלכה, לפי התקדמות ועל מה שייקבע בהסכם.

האם כדאי לקחת יועץ השקעות נדל"ן?

כמו בהרבה מקרים אחרים, התשובה לשאלה הזו תהיה תלויה בסיטואציה וכמובן תשתנה ממשקיע למשקיע. הפקטור שהכי ישפיע על התגובה – זה הניסיון האישי של המשקיע בכל תחום הנדל"ן ודגש על השקעות נדל"ן בין אם בארץ או בעולם. 

לרוב, משקיעים מנוסים שכבר ביצעו מספר רב של השקעות נדל"ן בכוחות עצמם – לא יצטרכו יועץ משקיעים בהשוואה למשקיע חדש שלא מכיר את התחום ומעולם לא רכש נדל"ן למטרת השקעה. בנוסף, גורמים נוספים כמו ניסיון בתחום הפיננסים, ידע כלכלי והבנת תקציב רכישת נכס – יוכלו להשפיע על ההחלטה אם לקחת יועץ משקיעים או לא. כמובן שחשוב לנו להדגיש, שלא תמיד ניסיון בתחום הנדל"ן או אף ההשקעות יכריע אם תצטרכו יועץ השקעות או לא, יש כאן עוד מכלול של דברים שצריך לקחת בחשבון.

לדוגמה

נניח ואתם משקיעים מנוסים, כבר יצא לכם כמה פעמים להשקיע בנדל"ן בישראל אבל עכשיו אתם רוצים להתחיל השקעות נדל"ן בחו"ל, במדינה אחרת או אולי אפילו כמה מדינות. אז במצב הזה לדוגמה, ייתכן ותצטרכו להתייעץ עם יועץ נדל"ן ולבדוק בעין ביקורתית את הניסיון שלכם – שאלו את עצמכם אם הניסיון והידע שצברתם רלוונטי גם למקרים אחרים? האם הוא עדכני למצב הנוכחי בשוק? אם התשובה היא לא, זה הזמן להתייעץ עם מלווה משקיעים.

זכרו !

זכרו כי אחד הדברים המסוכנים והפזיזים ביותר שאפשר לעשות בכל הנוגע להשקעות נדל"ן זה להיכנס להרפתקה גדולה מדי שיכולה לעלות לכם ביוקר. יועץ השקעות נדל"ן מקצועי ומנוסה ידע לזהות מראש את כלה סיכונים הטמונים בהשקעה וכן לוודא אם הסכומים שאתם רוצים להשקיע מתאימים או לא – במילים פשוטות יותר, עם יועץ משקיעים אין מקום לטעויות, תוכלו בכל רגע לדעת שאתם עושים את הצעד הנכון.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון פרט לניסיון ולידע שלכם

גודל ההשקעה שאתם מתכננים. לצורך העניין, אם אתם רוצים לקנות נכס בהשקעה יחסית נמוכה, ייתכן ובמקרה הזה תוכלו ללכת לפגישת ייעוץ אחת עם יועץ משקיעים – רק כדי למקד את עצמכם. לעומת זאת, במקרה שהשקעה הכספית שלכם הולכת להיות גבוהה, כאן, החשיבות של יועץ ומלווה משקיעים עולה – בעיקר בגלל הסיכונים, שזו סיבה ברורה מאליה – אחרי הכול, כולנו יודעים שככל שמדובר בהשקעה גדולה יותר כך הסיכון עולה. לכן, כדי להעריך ולצמצם סיכונים – מלווה משקיעים יוכל להפחית את האי הוודאות שמגיעה יחד עם השקעות גדולות בנדל"ן. יועץ השקעות נדל"ן מקצועי – ידע בדיוק ממה להיזהר ויוכל להציל אותכם מפני בעיות פוטנציאליות.

אחד הדברים החשובים והבסיסיים ביותר

בכל הנוגע לעולם השקעות זה הכדאיות בגיוון ההשקעה. תחשבו על השקעות בבורסה לניירות ערך – מה קורה  מתי שסכום ההשקעה העולה? במקרה כזה, ייתכן וזה לא נכון לרכוש נכס יחיד בכל הסכום אשר מיועד להשקעה, אלא עדיף לבנות תיק השקעות שכולל כמה נכנסים. כך למעשה, המשקיע ומלווה ההשקעות ידאג לאזן ולגוון את התיק ההשקעות שלכם – זה יכלול נכסים במדינות שונות, דירות מקבלן, דירות קיימות או במילים אחרות – השקעות מגוונות. יועץ ומלווה השקעות מקצועי יוכל לבנות ולהתאים לכם תמהיל השקעות נדל"ן שתפור בדיוק לסכום ההשקעה, לצרכים ולרצונות שלכם, דבר שעשוי להיות מאתגר וקשה למדי לאדם חסר ניסיון. 

איך לבחור במלווה ויועץ משקיעים?

הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור, זה לא למהר להאמין להבטחות חסרות בסיס על תשואות מטורפות. יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם בוחרים יועץ ומלווה משקיעים. הנה כמה מהם:  

ניסיון עשיר: ראשית, כשאתם פונים למשרד של ליווי משקיעים בדקו שיש להם ניסיון רב ושהם ביצעו מספר עסקאות מוצלח, עדיף עסקאות כמו שלכם.

התאמה כלכלית:  לפני שאתם ממהרים לפנות ליועץ ומלווה משקיעים, קודם חשוב שתנסו להעריך מה התקציב שתוכלו לעמוד בהשקעה, תחשיבו גם את נושא המימון. לא בטוחים? אל דאגה, גם כאן יועץ השקעות אמין יוכל לעזור לכם.

התאמה גיאוגרפית: למרות שהיום בעידן הדיגיטל אזור גיאורפי נחשב לפקטור פחות בעייתי, אם חשוב לכם לפגוש פרונטלית את המלווה שלכם ולהיות לצידו בכל צעד – אז כדאי שתשקלו היטב את המיקום שלו. כלומר, אם אתם גרים בבאר שבע – יהיה לכם קצת מאתגר לנסוע לחיפה לכל פגישה, לעומת זאת – אם זה לא משהו שמרתיע אותכם, אז המשיכו לסעיף הבא.

ניסיון עשיר: ככל שאיש מקצוע מנוסה יותר ועבד עם יותר לקוחות, עם מגוון תיקי השקעה – כך סביר להניח, שיועץ ההשקעות חווה יותר הצלחות וגם כישלונות – מהם הפיק לקחים ומיישם אותם.

השכלה מתאימה – חשוב לדעת, יועץ השקעות בישראל חייב להחזיק ברישיון מטעם משרד האוצר, אנחנו ממליצים לכם בשום פנים ואופן לא להתפשר על כך. כדי להשיג רישיון כזה הדרך היא ארוכה וכוללת לימודים ובחינות רבות בנושאים שונים לרבות חשבונאות, כלכלה, דיני ניירות, אתיקה, סטטיסטיקה ומימון, ניתוח ניירות ערך ועוד. יועץ עסקי מקצועי בעל השכלה מתאימה יגדיל את הסיכוי שתקבלו ייעוץ ענייני, עם ערך ושמותאם לכם אישית.

גבר מסמן מעולה עם היד
לוגו משכנתא חדשה לא חסכת - לא שילמת

יועצי המשקיעים הטובים ביותר מחכים לכם!

אין ספק כי קניית נכס להשקעה זה הליך לא פשוט אשר מורכב ממספר שלבים מהותיים. למרות שתיארנו לכם את זה יחסית פשוט (ועל קצה המזלג) מדובר בהליך ממושך אשר מצריך ידע מגוון ומעמיק. אם אין לכם ניסיון בהשקעות נדל"ן – אתם תמצאו זאת מאוד מאתגר ועד בלתי אפשרי לבצע עסקה מוצלחת ללא בזבוז זמן וכסף על טעיות יקרות. 

יועצי המשקיעים של משכנתא עכשיו הם כוח אדיר למשקיעים, במיוחד אם מדובר במשקיעים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הנדל"ן. אנו נסייע לכם במציאת עסקה מוצלחת שמתאימה בדיוק לרצונות, צרכים ולפרופיל הפיננסי שלכם ונלווה אותכם לאורך כל התהליך – כולל ניהול משא ומתן, שיפוץ, השכרה ובמקרים מסוימים ניהול הנכס – תנו לנו לחסוך לכם זמן והמון כסף! 

מעבר לכל האמור – המומחים של משכנתא עכשיו יעניקו לכם ביטחון בכל צעד שתבצעו ויעשירו אותכם בידע שימושי, מקיף שיסייע לכם גם בהשקעות הבאות. נשמח לקבוע איתכם פגישה על כוס קפה :) מוזמנים למלא את הטופ למטה, נחזור אליכם בהקדם! 

יועץ משקיעים - שאלות ותשובות

תשאירו פרטים
אנחנו חוזר ממש מהר

דילוג לתוכן