השקעות נדל"ן ביוון - המדריך השלם!

במהלך השנים האחרונות, יוון פתחה את שעריה בפני משקיעים זרים ומציעה נכסים אטרקטיביים, ייחודיים ומניבים במיוחד. המחירים המשתלמים והאפשרות להשגת תשואה גבוהה, הביאו ישראלים רבים לרכוש נכסים ביוון וליהנות מהכנסה פאסיבית ומתשואה נאה במיוחד. במידה ואתם מעוניינים ללמוד מהו תהליך ההשקעה הנכון, למה להשקיע דווקא ביוון ואיך עושים זאת נכון, מומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ משקיעים מומחה ומנוסה שבקיא בתחום הנדל"ן ובקיא בכל מה שקורה ביוון. באמצעות ליווי וייעוץ נכונים, תוכלו לעשות את קפיצת המדרגה ממתעניינים למשקיעים וכך להפיק את מרב התועלת הגלומה בהשקעה בנדל"ן ביוון.  שיתוף פעולה עם חברה מקצועית שמתמחה בתחום וליווי אישי של יועץ משקיעים, יבטיחו ויעניקו לכם שקט ויציבות כלכליים שנשענים על השקעות נדל"ן בטוחות ואיכותיות. 

יוון – מדינה קסומה אשר ידועה הרבה בזכות ההיסטוריה העשירה, הנופים המרהיבים והאיים האקזוטיים עם המים השקופים. מדי שנה אלפי ישראלים הולכים לנפוש בה וכך גם תיירים מכל רחבי העולם – אך בשנים האחרונות יוון התגלתה גם כאחד היעדים המשתלמים ביותר להשקעת נדל"ן מניבה. יחד עם זאת, לפני שאתם ממהרים לחפש נכס להשקעה – יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון. במאמר הבא המומחים שלנו הולכים להסביר לכם הכול. שנתחיל?

יתרונות השקעה בנדל"ן ביוון

מחירים נמוכים
המשבר הכלכלי החמור שפקד את המדינה הביא לירידה של עד 50 אחוזים במחירי נכסי הנדל"ן במדינה.

התייצבות כלכלית
למרות המשבר הכבד, יוון התייצבה מבחינה כלכלית וזאת בזכות בשל הסכם שעליו היא חתמה עם הנושים שלה.

תשואה גבוהה
ביוון, אחוז התשואה השנתי עומד על כ – 9% וזאת בהשקעה בנדל"ן למגורים, בעוד שבישראל אחוז התשואה עומד על כ – 6 אחוזים בלבד.

מיסוי נוח 
שיטת המיסוי ביוון הינה נוחה למשקיע הפוטנציאלי ובמיוחד למשקיעים ישראלים בזכות אמנת המס ש שוררת ומתקיימת בין שתי המדינות ומעניקה הטבות לישראלים.

נדל"ן תיירותי ורווחי
יוון מציעה לכם אפיק השקעה אטרקטיבי חדש שהינו רכישת נכסים לשימושים תיירותיים באזורים פופולריים ומבוקשים שמתוירים לאורך כל השנה.

הפרמטרים החשובים להשקעה נכונה בנדל"ן ביוון

נוף של איים בהשקעות נלדן ביוון

ישנן שאלות רבות שעולות בקרב מי שמתעניין בהשקעות בנדל"ן בחו"ל, אולם הפקטור המרכזי הינו שאלת המחיר ולכן נתחיל דווקא מהסוף ובשורה התחתונה שהינה: כמה באמת עולה נכס – דירה להשקעה ביוון? התשובה היא שניתן לרכוש נכס מניב ביוון במחיר של החל מ – 200,000 ₪ בלבד ומנקודת מבט וזווית ראייה ישראלית, הסכום הזה נתפש כלא הגיוני ועלול להיתפס אפילו כטריקי. הסיבה לחשדנות הזו נובעת מכך שישראלים המחזיקים בהון עצמי בסכום שכזה, במקרים רבים, לא יהיו זכאים לקבל משכנתא בישראל ולעומת זאת ביוון, הם יכולים בסכום זה לרכוש דירה.

כאמור, משקיעים יכולים לרכוש נכס נדל"ן  ביוון במחיר שמתחיל מ- 200,000 ש"ח והשאלה כמה עולה  בממוצע נכס ביוון הינה מתבקשת ושכיחה, שכן המשקיעים מעוניינים  לדעת את השורה התחתונה –  התכלס וזה מובן לחלוטין. חשוב לציין שלכל נכס יש מאפיינים ספציפיים שמשפיעים על העלות שלו ומסיבה זו, קיים קושי לנקוב מראש במחיר מדויק ורלוונטי לכל הנסכים והדירות שמוצעות ביוון. המחירים משתנים ונוטים לעלות ולרדת בהתאם לכמה פרמטרים שאלו הדומיננטיים שהם:

  • מיקומו של הנכס – עיר, שכונה ורחוב ועד כמה הם מרכזיים ונחשקים ומרכזיים?
  • הקומה של הדירה בבניין
  • גודל – שטח הדירה
  • האם יש מעלית בבניין?
  • האם הנכס עבר בתקופה האחרונה שיפוץ או שהוא זקוק לשיפוץ?
  • האם יש בנכס מרפסת שמש, חצר או גינה ביתית?
  • האם יש חנייה פרטית ומחסן?

למה כדאי לעשות את זה עם ליווי מקצועי של יועץ משקיעים?

כאשר אתם פונים לחברת השקעות מקצועית ומקבלים ליווי וייעוץ מידי יועץ משקיעים מומחה, כבר בשלב ההיכרות עם הלקוח, יועץ המשקיעים יאפיין את הצרכים שלכם בצורה מדויקת ומלאה, החל מהסכום שתרצו להשקיע, דרך המיקום – השכונה שבה תהיו מעוניינים להשקיע ועד לאופי השכירות שמועדף עליכם לטווח ארוך או קצר. צוות המומחים שמלווה אתכם קשוב לכל בקשה ושאלה ועושה את כל המאמצים במטרה להציע נכסים שעונים בצורה הטובה ביותר והמלאה על הצרכים והציפיות. הליווי המקצועי יסייע בקיצור הליכים בירוקרטיים, יאפשר לכם לקבל הצצה וזכות ראשונים לנכסים אטרקטיביים וייחודיים וכמובן לאתר נכסי נדל"ן שיניבו לכם תשואה נאה ובטוחה בהתאם לסטטוס, להעדפות וליכולות שלכם. הייעוץ המקצועי נועד לצמצם ולמזער סיכונים ולהבטיח שההשקעה שלכם תהיה מוצלחת ושהתהליך יעבור בצורה חלקה.

השקעה כדאית ותשואה נאה

כמשקיעים בהווה או בעתיד, הדבר המרכזי והעיקרי שמעניין אתכם, מלבד הסכום של ההשקעה, הינו התשואה. ישנם אזורים רבים שבהם ניתן להשקיע ביוון, אולם הביקוש הגבוה ביותר הינו לנכסים בעיר הבירה אתונה בזכות היותה מרכז פוליטי, תרבותי ומסחרי. באופן רחב ובגדול, התשואה בעיר אתונה עומדת על 5% – 9% ברוטו בהתאם לאזורים השונים וככל שהאזור הינו סולידי יותר כך גם תהיה התשואה ולהיפך. השקעה באזורים פחות מבוקשים באתונה תניב לכם תשואה גבוהה יותר כאשר הסיכוי כי ערך הנכסים יעלה אינו גבוה. השקעה בנכסים באזורים המבוקשים והלוהטים באתונה תניב לכם תשואה נמוכה יותר, אך הסיכוי לעליית ערך הינו גבוה. כיום, ישראלים רבים חשים ששוק הנדל"ן המקומי נועל בפניהם את הדלת ומחירי הנכסים בארץ ממשיכים לעלות בקצב מהיר. בנוסף, הבנקים לא מקלים על הלקוחות וכך מתעצמת, בקרב רבים, התחושה שהחלום על השקעה יישאר כחלום לנצח. לעומת זאת ביוון, הדלתות פתוחות בפני משקיעים מכל רחבי העולם והנכסים האטרקטיביים מאפשרים ומזמינים אתכם להשקיע בתנאים משתלמים ונוחים.

 

כל השירותים המקצועיים תחת קורת גג אחת

יועץ משקיעים שבקיא בשוק הנדל"ן היווני, מציע תהליך קניית דירה – בית ביוון שנשען על מודל שכל הדרוש לכם נצא תחת קורת גג וכתובת אחת. כלומר, כל גורמי המקצוע והשירותים החיוניים וההכרחיים להשקעה מעורבים ופעילים בתהליך הרכישה, החל מבניית פרופיל משקיע ואפיון הצרכים והמטרות שלכם, דרך הצגת נכסים שמתאימים לכם באופן אישי ועד לניהול הנכס באופן מקצועי בפועל. יועץ משקיעים המשתייך לחברת השקיות מובילה אנו עובד עם אנשי מקצוע בכירים בתחומם, החל ממתווכים ועד למפקחי בניה וכך מבטיחים התהליך הופך פשוט, יעיל, נגיש ואיכותי.

תהליך רכישת נכס ביוון

תהליך ההשקעה בנדל"ן ביוון הינו פשוט באופן יחסי למדינות אחר ומשתלם במיוחד. בהחלט ניתן להשקיע במדינה השכנה גם עם הון עצמי יחסית נמוך וצפויות למשקיעים תשואות נאות עד גבוהות וכמובן שהנכס תרכשו יהיה רשום על שמכם בטאבו ב – 100% בעלות. היתרונות והמטרה בפנייה ליועץ משקיעים מומחה ומקצועי הינם רבים, כאשר בראש ובראשונה, כך תוכלו להנגיש לעצמכם, המשקיעים הישראלים שכמהים ליציבות כלכלית, נכסי נדל"ן איכותיים ומניבים, בנוסף הליווי והייעוץ מאפשרים לשקף את התהליך באופן ברור ובצורה מלאה כך שאתם המשקיעים תהיו מעורבים בו לאורך כל הדרך.

  • הגדרת מטרות אישיות – איזה סכום אתם מעוניינים להשקיע, היכן תרצו ונכון לכם להשקיע.
  • סיור ביוון – היכרות מלאה, מעמיקה ויסודית עם השכנות השונות בעיר הבירה אתונה ובערים ואזורים נוספים בהם תמצאו עניין כמשקיעים.
  • איתור הנכס המתאים לכם- סיור אישי, מקצועי ומהנה בין כל הנכסים שרלוונטיים עבורכם בלבד, כאלו שהולמים את התקציב ומתאימים לציפיות שלכם.
  • ביצוע בדיקות מקצועיות ומעמיקות לנכס – לאחר שנמצא נכס שעונה בדיוק לציפיות שלכם,  יועץ משקיעים שמלווה אתכם, יבצע את כל הבדיקות החיוניות שנדרשות על מנת להבטיח עסקה איכותית ובטוחה, החל מהערכת שווי ועד לבדיקות משפטיות שונות.
  • רכישת הנכס – השלמת העסקה וסגירת כל הפרטים, העברת הבעלות ורישום הנכס על שמכם.
  • השבחת הנכס  – בשלב זה ניתן לגבש תוכנית מפורטת שנועדה להעלות את ערך הנכס באמצעות ביצוע פעולות שונות שיביאו להשבחתו.
  • השכרת וניהול הנכס – לאחר שיש בידכם נכס משופץ שמוכן להשכרה, זהו הזמן להשכירו ולהפיק הכנסה פסיבית נאה.
  • קבלת רווחים ותשואה – כעת הנכס שלכם ביוון מושכר ואתם נהנים הן מתשואה לטווח ארוך שאמצעות עליית ערכו והן מהכנסה פאסיבית נאה ומשתלמת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על השקעות נדל"ן בארצות הברית >> 

אז...איך עושים את זה נכון ?

השקעת נדל"ן יוונית בראש שקט היא כזו שנשענת על ליווי וייעוץ אישי ומקצועי לאורך כל הדרך. אתם המשקיעים מגדירים את התקציב שעומד לרשותכם, מהם האזורים שמועדפים עליכם ומהי התשואה שאליה אתם מכוונים ומכאן תוכלו להיות שקטים שכן אנשי המקצוע ידאגו לכל השאר. יועץ משקיעים הינו בעל הכלים והניסיון לעטוף את ההשקעה שלכם בכל שדרוש לה על מנת שתצליח ובכל תחת קורת גג אחת. יועץ המשקיעים יאתר עבורכם נכסים מתאימים, ירכיב צוות אנשי מקצוע מיומנים ויידע אתכם בכל מגוון ההיבטים הבירוקרטיים הרלוונטיים. את כל תהליך ההכנה וניהול ההליך עצמו, אנשי המקצוע ינהלו ויוציאו לפועל עבורכם ולכם נותר רק להשקיע.

השלבים הבירוקרטיים לרכישת נכס ביוון

יוון אינה מגבילה רכישת נכסים וכל אחד יכול ורשאי להשקיע בה. הרשויות ביוון מעודדות משקיעים זרים לרכוש בתים ודירות במדינה ומתמרצת אותם באמצעות מתן אפשרות לקבלת ויזת זהב וזאת כאשר מדובר על השקעה של 250 אלף יורו. השלבים הבירוקרטיים המהווים חלק מרכישת נכס להשקעה ביוון הינם:

  • בדיקת נאותות ועריכת הסכם מכר – לאחר איתור נכס מתאים וניהול משא מתן ראשוני לגבי מחירה של העסקה, מתחיל שלב בירוקרטי ראשון שהינו בדיקת נאותות. בשלב הזה מומלץ ורצוי לקבל ליווי מקצועי הן מיועץ משקיעים מומחה והן מעורך דין ונוטריון מנוסה. עורך הדין יטפל עבורכם בכל הניירת הרלוונטית שכתובה בשפה היוונית ויבדוק את הסטטוס של הנכס ואת הרישום הנוכחי שלו בטאבו כדין במטרה לוודא שהנכס זמין לרכישה. בנוסף יועץ המשקיעים ועו"ד ינסחו הסכם – חוזה מכר ויבחנו אותו ביסודיות לאחר שהוא נשלח מעורך דינו של הצד שמוכר.
  • תשלום מס העברה – העברת הבעלות על הנכס – על מנת לשלם מס העברה, יש להירשם למערכת המיסוי ביוון שמכונה TAXIS וזאת כאדם שאינו נחשב לאזרח ולקבל מספר משתמש אישי במערכת. לאחר תשלום מס העברה, הסכם המכר מופקד בטאבו היווני, כאשר את הרישום יש לבצע בטווח של עד חודש ימים ממועד החתימה על ההסכם.
  • עלויות נוספות – העלויות הנלוות לעסקת רכישת נכס ביוון נעות בין 2% ל- 5% מהסכום הכולל של העסקה. העלויות האלו כוללות: מס העברה, תשלום לעו"ד בגובה של 1% – 2% מהסכום של העסקה.
  • עמלה לסוכן הנדל"ן המתווךש(בדרך כלל תשולם על ידי הצד שמוכר.
  • מס בעלות על נכס
  • מס רכישה – עד 13% ממחיר הנכס
  • מס על רווחי הון שמשולם אחת לשנה בשיעור של 15%.

כמה מילים אחרונות,

 יוון נחשבת כיום לכוכב עולה בענף השקעות הנדל"ן בחו"ל וללא ספק מהווה אופציה איכותית, משתלמת וטובה במיוחד למשקיעים מכל רחבי העולם ועבור משקיעים ישראלים בפרט. יועץ השקעות מנוסה שמתמחה ביוון יעניק לכם את כל מגוון הכלים והשירותים שנחוצים לכם וכמובן את כל המידע הרלוונטי והמקיף על נכסים איכותיים להשקעה ביוון. אם אתם מגלגלים בראשכם את הרעיון להשקיע ביוון – צרו איתנו קשר! יועצי ההשקעות של משכנתא עכשיו ידאוג ללוות אותכם לאורך כל התהליך, עד לקבלת הנכס. 

המדריך המלא להשקעות נדל"ן ביוון

אולי יעניין אותך גם:

מה זה משכנתא

מה זה משכנתא?

מה זה משכנתא? עבור אנשים רבים, משכנתא יכולה להישמע כמו מושג מעט מפחיד ש"גדול" עלינו.

דילוג לתוכן